4 moduri de a pierde grăsimea. 6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință


Linia de jos Pierderea grăsimii abdominale sau grăsimea din burtă este un obiectiv obișnuit de pierdere în greutate.

Arde rapid dieta cu grasime corporala

Grăsimea abdominală este un tip deosebit de dăunător. Cercetările sugerează legături puternice cu boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă 1.

Din acest motiv, pierderea acestei grăsimi poate avea beneficii semnificative pentru sănătatea și bunăstarea ta. Puteți măsura grăsimea abdominală prin măsurarea circumferinței din jurul taliei cu o bandă. Măsurile de peste 40 cm cm la bărbați și 35 cm 88 cm la femei sunt cunoscute sub numele de obezitate abdominală 2.

Arde grăsimea piciorului superior

Anumite strategii de pierdere în greutate pot viza țesutul adipos mai mult decât alte zone ale corpului. Iată 6 moduri bazate pe dovezi de a pierde grăsimea din burtă.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta
  • Încercați din răsputeri să scăpați de ea de ceva vreme, dar, indiferent din motive, insistă să rămână.
  • 5 Moduri de a pierde grăsimea încăpățânată - The healthy post
  • Pierderea în greutate pentru bărbați
  • Experiment din pierderea de grăsime din Belarus
  • Comic lavell crawford scădere în greutate

Evitați zahărul și băuturile îndulcite cu zahăr Alimentele cu zahar adaugat sunt proaste pentru sanatatea ta. Mâncarea multor din aceste tipuri de alimente poate provoca creștere în greutate. Studiile arată că adaosul de zahăr are efecte unic nocive asupra sănătății metabolice 3. Numeroase studii au indicat că excesul de zahăr, în mare parte datorită cantităților mari de fructoză, poate duce la acumularea de grăsimi în jurul abdomenului și a ficatului 6.

Zahărul este jumătate de glucoză și jumătate fructoză.

rafinărie29 lily scade în greutate pierderea în greutate și probleme

Când mănânci mult zahăr adăugat, ficatul este supraîncărcat cu fructoză și este obligat să-l transforme în grăsime 4, 5. Unii cred că acesta este principalul proces din spatele efectelor nocive ale zahărului asupra sănătății.

6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință

Crește grăsimea abdominală și grăsimea hepatică, ceea ce duce la rezistența la insulină și la diverse probleme metabolice 7. Zahărul lichid este mai rău în această privință. Creierul nu pare să înregistreze calorii lichide în același mod ca și caloriile solide, așa că atunci când beți băuturi îndulcite cu zahăr, ajungeți să mâncați mai multe calorii totale 8, 9.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

Încercați să minimalizați cantitatea de zahăr din dieta dvs. Aceasta include băuturi îndulcite cu zahăr, soluții zaharoase, sucuri de fructe și diverse 4 moduri de a pierde grăsimea cu conținut ridicat de zahăr. Citiți etichetele pentru a vă asigura că produsele nu conțin zaharuri rafinate.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult. Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale. Acest lucru se poate face cu ușurință acasă cu o bandă simplă. Orice peste cm cm la bărbați și 35 cm 88 cm la femei este cunoscut sub numele de obezitate abdominală.

Chiar și alimentele comercializate ca alimente de sănătate pot conține cantități semnificative de zahăr. Rețineți că nimic din toate acestea nu se aplică fructelor întregi, care sunt extrem de sănătoase și au o multime de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei.

Acest lucru este valabil în special în cazul băuturilor zaharoase precum băuturile răcoritoare. Mănâncă mai multe proteine Proteina poate fi cel mai important macronutrient pentru pierderea în greutate. Dacă pierderea în greutate este obiectivul dvs. Nu numai că proteina vă poate ajuta să pierdeți în greutate, dar vă poate ajuta, de asemenea, să evitați redobândirea în greutate Proteinele pot fi deosebit de eficiente în reducerea grăsimilor abdominale.

Un alt studiu a indicat că proteina a fost legată de o șansă semnificativ redusă de creștere a grăsimii abdominale pe parcursul a 5 ani la femei Acest studiu a legat, de asemenea, carbohidrații rafinate și uleiuri la mai multe grăsimi abdominale și legături de fructe și legume la grăsimi reduse. Prin urmare, aceasta poate fi o gamă bună de încercat. Încercați să vă 4 moduri de a pierde grăsimea aportul de alimente bogate în proteine, cum ar fi ouă întregi, pește, leguminoase, nuci, carne și produse lactate.

Când urmați o dietă vegetariană sau vegană, consultați acest articol despre cum vă puteți crește aportul de proteine. Dacă vă luptați pentru a obține suficientă proteină în dieta dvs. Puteți găsi multe opțiuni de pudră proteică online.

Mai multe studii sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva grăsimilor abdominale. Mănâncă mai puțini carbohidrați Mâncând mai puține carbohidrați este un mod foarte eficient de a pierde grăsime.

Aceasta este susținută de numeroase studii.

Care sunt câteva pastile bune pentru arzătoare de grăsimi cum poți să slăbești în jos pastile de dietă farmacie. Care este cel mai bun hemoroidul pastila contra-dieta pastile de noapte dieta.

Când oamenii taie carbohidrați, pofta de mâncare scade și pierd în greutate Mai mult de 20 de studii randomizate controlate au arătat acum că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați duc uneori la pierderi în greutate de ori mai mari decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi 19, 20, Acest lucru este valabil chiar și atunci când cei din grupele cu conținut scăzut de carbohidrați au voie scădere în greutate cu mănânce atât cât își doresc, în timp ce cei din grupele cu conținut scăzut de grăsimi sunt restricționate în calorii.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați conduc, de asemenea, la 4 moduri de a pierde grăsimea rapide ale greutății apei, ceea ce oferă oamenilor rezultate rapide.

Cele mai bune 9 moduri de a pierde grăsimea în brațe

Oamenii văd adesea o diferență pe scara în zile. Studiile care au comparat dietele cu conținut scăzut de carbohidrați și cu conținut redus de grăsimi indică faptul că consumul scăzut de carbohidrați reduce în mod special grăsimile din abdomen și din jurul organelor și ficatului 22, Acest lucru înseamnă că o parte din grăsimea pierdută pe parcursul unei alimentații cu conținut scăzut de carbohidrați este grasă abdominală dăunătoare.

Trebuie doar să evitați glucidele rafinate - cum ar fi zahărul, bomboanele și pâinea albă - ar trebui să fie suficiente, mai ales dacă vă mențineți aportul ridicat de proteine.

  • 6 MODURI SIMPLE DE A PIERDE GRĂSIMEA DIN BURTĂ, BAZATĂ PE ȘTIINȚĂ - FITNESS -
  • CELE MAI BUNE 9 MODURI DE A PIERDE GRĂSIMEA îN BRAȚE - FITNESS -
  • O strategie pentru arderea rapidă a grăsimii de pe abdomen și modelarea taliei pentru femei Arde rapid dieta cu grasime corporala Slăbire online online reducere romania cum se poate reduce greutatea într-o săptămână acasă cele mai bune pastile naturale dieta repede.
  • Cum de a pierde grăsimea coapsei, Cum ardem grasimea din jurul taliei
  • Densitatea osoasă pentru pierderea în greutate
  • Cum jill scott pierde în greutate
  • Efectele cafelei pentru pierderea in greutate

Dacă obiectivul este să scadă rapid în greutate, unii oameni își reduc aportul de carbohidrați la 50 de grame pe zi. Acest lucru îți pune corpul în cetoză, o stare în care corpul tău începe să ardă grăsimi, deoarece combustibilul principal și pofta de mâncare sunt reduse. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au multe alte beneficii pentru sănătate, pe lângă pierderea în greutate. De exemplu, aceștia pot îmbunătăți semnificativ sănătatea la persoanele cu diabetici de tip 2 Mănâncă alimente bogate în fibre Fibrele dietetice sunt în mare parte substanțe vegetale indigestibile.

Mâncarea multă fibră poate ajuta la pierderea în greutate.

motive de pierdere în greutate la bătrânețe urmăriți-mi pierderea în greutate

Cu toate acestea, tipul de fibră este important. Se pare că mai ales fibrele solubile și vâscoase au un efect asupra greutății tale.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Acest gel poate încetini dramatic mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv. De asemenea, poate încetini digestia și absorbția nutrienților. Rezultatul final este o senzație prelungită de plinătate și apetit redus Aceasta implică faptul că fibrele solubile pot fi deosebit de eficiente la reducerea grăsimilor dăunătoare ale burtei.

Cel mai bun mod de a obține mai multe fibre este să mănânci o mulțime de alimente vegetale, inclusiv legume și fructe. Leguminoasele sunt, de asemenea, o sursă bună, precum și unele cereale, cum ar fi ovăz integral.

slabire danville va arderea pierderilor de grăsime

Puteți încerca, de asemenea, să luați un supliment de fibre precum glucomannanul. Aceasta este una dintre cele mai vâscoase fibre alimentare, iar studiile sugerează că poate ajuta la pierderea în greutate 29, Este important să discutați cu furnizorul dumneavoastră de asistență medicală înainte de a introduce acest supliment sau orice alt supliment în regimul dvs.

Acest lucru ar trebui să provoace îmbunătățiri majore ale sănătății metabolice și să reducă riscul anumitor boli.

Cum să pierzi grăsimea corporală (femei)

Exersați regulat Exercițiile fizice sunt printre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a vă crește șansele de a duce o viață lungă și sănătoasă și de a evita bolile. A ajuta la reducerea grăsimii abdominale este printre beneficiile uimitoare ale sănătății exercițiului fizic. Aceasta nu înseamnă că faci exerciții abdominale, deoarece reducerea locului - pierderea grăsimii într-un loc - nu este posibilă. Într-un studiu, 6 săptămâni de antrenament doar mușchii abdominali nu au avut un efect măsurabil asupra circumferinței taliei sau a cantității de grăsime din cavitatea abdominală Antrenamentul în greutate și exercițiile cardiovasculare vor reduce grăsimile în întregul corp.

Exercitiile aerobe - cum ar fi mersul, alergarea si inotul - pot permite reduceri majore ale grasimilor abdominale 32, Un alt studiu a constatat că exercițiile fizice au împiedicat complet oamenii să-și recapete grăsimea abdominală după pierderea în greutate, ceea ce implică faptul că exercițiile fizice sunt deosebit de importante în timpul menținerii greutății Exercițiile fizice duc, de asemenea, la o reducere a inflamației, scăderea nivelului de zahăr din sânge și îmbunătățirea altor probleme metabolice asociate cu excesul de grăsime abdominală Urmăriți-vă aportul alimentar Majoritatea oamenilor știu că ceea ce mănânci este important, dar mulți nu știu în mod specific ce mănâncă.

Urmărirea aportului alimentar nu înseamnă că trebuie să cântăriți și să măsurați tot ceea ce mâncați. Urmărirea aportului din când în când timp de câteva zile la rând vă poate ajuta să realizați cele mai importante domenii pentru schimbare. Consultați aici aceste articole pentru un calcul de calorii și o listă de instrumente și aplicații online gratuite pentru a urmări ce mâncați.

Linia de jos Grăsimea abdominală sau grăsimea din burtă este legată de un risc crescut de anumite boli.

Brațele sunt adesea considerate o zonă cu probleme, lăsând multe persoane care caută modalități de a pierde grăsimea suplimentară a brațului. Din fericire, există mai multe metode pe care le puteți utiliza pentru a slim down și tonifierea brațelor.

Pentru mai multe sfaturi despre pierderea în greutate, citiți despre 26 de strategii de pierdere în greutate bazate pe dovezi aici.