Aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate


Cele 8 cele mai bune planuri de dietă - durabilitate, pierdere în greutate și multe altele

Acest lucru se intampla pentru ca suntem diferiti si abia acum incepem sa intelegem aceasta diversitate, scrie med. Ce dieta alegem pentru a slabi?

Dieta Mea de Slăbire Agresivă

Niciuna dintre aceste optiuni nu este mai buna decat cealalta: eliminarea carbohidratilor sau a grasimilor din alimentatie reuseste sa duca la scaderea in greutate in aceeasi proportie, constata autorii studiului. Mai mult, cercetatorii au analizat daca nivelul de insulina din organism sau genotipul unei persoane ar putea prezice succesul uneia dintre cele doua tipuri de dieta.

aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate

Raspunsul a fost in ambele cazuri negativ. Christopher Gardner, profesor de medicina la Universitatea Stanford si autorul principal al studiului. Ce factori influenteaza succesul pierderii in greutate?

Linia de jos Tăierea este o tehnică de antrenament din ce în ce mai populară. Este o fază de pierdere de grăsime pe care culturistii și pasionații de fitness o folosesc pentru a obține cât mai slab. De obicei, a început cu câteva luni înainte de un regim de antrenament major, implică o dietă de slăbit, menită să mențină cât mai mult mușchi. Acest articol explică modul de a urma o dietă de reducere pentru pierderea în greutate. Ce este o dietă de tăiere?

Cercetarile realizate anterior au aratat ca o serie de factori, inclusiv markerii genetici, nivelul de insulina ce ajuta la reglarea nivelului de glucoza din organism si microbiomul ar putea influenta pierderea in greutate. Noul studiu, publicat recent in jurnalul "JAMA", si-a propus sa arate daca acesti factori ar putea ajuta o persoana sa decida care dintre dietele alimentare ar fi mai eficienta pentru a pierde in greutate.

  • Se estimează că aproape jumătate dintre adulții americani încearcă să slăbească în fiecare an 1.
  • 10 pierderi de grăsime corporală
  • Pierdeți în greutate cu intestinul scurger
  • Bulb de ceapă - gr.
  • Grasimi versus carbohidrati: la ce sa renuntam pentru a slabi | Medlife

Pentru a realiza acest studiu, cercetatorii au recrutat voluntari de ambele sexe si cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani pentru a analiza daca factorii biologici dicteaza pierderea in greutate. Participantii au fost impartiti in doua grupuri: cei care au adoptat dieta low-fat cu un aport scazut de grasime si cei care au urmat dieta low-carb cu un aport scazut de carbohidrati.

aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate

Acestia au fost instruiti sa tina dieta alimentara pentru un an de zile. Voluntarii au participat la doua activitati de pre-studiu, ale caror rezultate au fost ulterior testate ca predictori pentru pierderea in greutate.

aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate

Mai mult, genomul lor a fost secventiat pentru ca oamenii de stiinta sa poata cauta modele genetice asociate cu producerea de proteine ce modifica carbohidratii sau proceseaza grasimile.

Ulterior, participantii au efectuat un test de insulina ce a constat in consumul de sirop de porumb pe stomacul gol pentru a masura raspunsul organismului la insulina. In primele opt saptamani de studiu, participantilor li s-a sugerat sa isi limiteze consumul de carbohidrati sau grasime cu circa 20 de grame. Dupa cea de-a doua luna, cercetatorii au instruit participantii sa faca mici ajustari dietei alimentare, adaugand treptat de la 5 la 15 grame de grasimi sau carbohidrati, urmarind sa ajunga la un echilibru pe care sa il mentina pentru tot restul pierdere in greutate ji eun. La finalul celor 12 luni, participantii care au urmat o dieta cu un continut scazut de grasimi consumau circa 57 de grame de grasimi, iar cei care urmau dieta low-carb consumau aproximativ de grame de cabohidrati pe zi.

Prin comparatie, inainte de inceperea studiului, aportul de grasime consumat de participanti era de 87 de grame pe zi, iar cel de carbohidrati ajungea la de grame.

aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate

Rezultatele studiului Dupa cele 12 luni de studiu, cercetatorii au analizat progresele participantilor in termeni de greutate, compozitie corporala, nivelul de insulina si aportul de grasime si carbohidrati. Pana la finalul studiului, participantii au reusit sa piarda, in medie, circa 13 kilograme.

Cum să urmați o dietă de reducere pentru pierderea în greutate

Cu toate acestea a existat o variabilitate mare intre participantii: in timp ce unii dintre acestia au reusit sa piarda in greutate pana la 60 de kilograme, altii s-au ingrasat cu pana la 20 de kilograme. Avand in vedere ipoteza de la care au pornit cercetatori in efectuarea acestui studiu, nu a fost gasita nicio asociere intre modelul genotipului sau nivelul initial de insulina si gradul de succes al dietelor alimentare.

  1. Arsură de grăsimi într-o lună
  2. Pierdere în greutate de Cheryl Burke
  3. Asa cum nu exista 2 persoane perfect identice tot asa nu exista 2 procese metabolice care sa se manifeste la fel.
  4. 20 De Alimente cu Cele Mai Bune Rezultate in Pierderea Greutatii! - stopdaunatori.ro
  5. CUM SĂ URMAȚI O DIETĂ DE REDUCERE PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -
  6. Viva mayr pierdere în greutate

Christopher Gardner. Pana atunci, specialistii subliniaza ca strategia fundamentala pentru a pierde in greutate - indiferent de tipul de dieta alimentara ales - este similara, asa incat aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate recomandata limitarea consumului de zahar, faina nerafinata si marirea aportului de legume.