Cum să pierzi grăsime pură, Căi de a pierde grăsime corporală


Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara joi, 22 ianuarie Se poate vorbi despre pierdere din greutate si despre scaderea tesutului adipos.

Arzător de grăsime sigur rapid Arde grăsime nu greutate, căi

Atunci cand oamenii vorbesc despre pierdere din greutate, se refera de obicei la pierderea grasimii, deoarece cu siguranta nu doresc sa piarda din masa musculara. Muschiul este un tesut metabolic activ — este locul unde grasimile sunt arse.

cum să pierzi grăsime pură

De asemenea, muschii dau forma trupului. Prin urmare, cand femeile vorbesc despre tonifiere sau modelare corporala, se refera de fapt la muschi. Oricine spune altceva, nu are in vedere psihologia omului sau este cineva care face promisiuni false pentru a te determina sa iti cheltui banii.

cum să pierzi grăsime pură

Cand vine vorba despre pierderea tesutului adipos, vreau sa mentionez clar ca raportul dintre caloriile pe care le consumi si cele pe care le arzi intr-o zi, reprezinta cel mai important factor care determina slabirea. Aceasta este cum să pierzi grăsime pură lege a termodinamicii care demonstreaza ca energia — si grasimea este depozitata ca energie — nu poate fi nici creata, nici distrusa, doar incarcata, printr-o modalitate sau alta.

6 sugestii cum să reduceți din grăsime și creșterea masei musculare

Cu alte cuvinte, pierderea tesutului adipos este determinata de arderea mai multor calorii decat a celor consumate. Acest lucru nu enunta faptul ca unele calorii sunt mai bogate in nutrienti decat altele.

Este important sa consumam alimente calitative, bogate in nutrienti, dar unii dintre noi vom creste in greutate chiar mancand hrana sanatoasa, daca consumam mai multe calorii decat ardem. Exista 2 cai de a crea un deficit caloric.

Opiniile clientilor ajutoare de slăbire pe bază de rețetă

Poti consuma mai putine calorii sau poti consuma acelasi numar de calorii, dar sa intensifici nivelul de efort pe care il depui pentru a arde aceste calorii. Din moment ce suntem interesati de a pierde din tesutul adipos, nu din masa musculara, ar trebui sa ne focusam asupra antrenamentelor de forta, nu asupra metodelor cardio.

Arma secretă care arde grăsimile Crește rata de ardere a grăsimilor. Sfaturi esentiale pentru arderea grasimii si cresterea in greutate The American journal of medicine, 6 Deşi se pare că există un grad scăzut de variabilitate genetică ce face procesul de ardere a grăsimilor mai uşor la unii decât la alţii, aceste legi fundamentale ale chimiei şi fizicii energia acumulată versus energia consumată sunt cum să arzi grăsime pură. Caloriile contează, însă la fel de cea mai bine dovedită arzătoare de grăsimi sunt tipurile de calorii pe care le consumi.

Desi acest lucru ar putea fi contrariul credintelor, un studiu din publicat de Journal of the American College of Nutrition pune accentul pe cum să pierzi grăsime pură antrenamentelor de forta in pofida celor cardio cand se are in vedere pierderea stratului adipos si pastrarea masei musculare.

Studiul a fost realizat asupra a 2 grupuri de subiecti obezi care tineau aceeasi dieta cu calorii putine.

Cum Transformam Grasimea in Masa Musculara?

Unul dintre grupuri a urmat doar exercitii cardio alergare, bicicleta de 4 ori pe saptamana si celalt grup a urmat doar antrenament de forta de 3 ori pe saptamana. Dupa 12 saptamani, ambele grupuri au pierdut din greutate.

cum să pierzi grăsime pură

Toti cei din grupul care a urmat exercitii cardio au pierdut cate 17 kg din care 12 kg constau in grasime, iar aproximativ 5 kg constau in masa musculara. Cei din grupul care a urmat un antrenament de forta au pierdut cate ~15 kg, din care tot atatea reprezentau grasime.

S-au pierdut 0 kg din masa musculara.

Greutate de rutina de ridicare pentru pierderea in greutate Opiniile clientilor ajutoare de slăbire pe bază de rețetă Arde mai multe grăsimi mai repede ce substante chimice din organism arde grasimi subtiaza-ti repede coapsele interioare. Alimentația cu calorii scăzute beneficiază ce pastila de dieta functioneaza pana la 5 zile cel mai bine dovedit peste pilula de dietă. Am testat reductorul de turatie cu bormasina!

Cu alte cuvinte, cei din grupul care a urmat antrenamentele de forta au ars mult mai multa grasime si nu au pierdut din masa musculara, chiar daca au consumat cate de calorii pe zi. Prin urmare, cele 2 cai prin care poti pierde din grasimea corporala sunt: Deficitul caloric Combinatia dintre antrenamentele cardio si cele de forta pentru a pastra masa musculara, cea care contribuie la aspectul fizic placut si sexy Nu in ultimul rand, este important sa nu uiti ca doar pentru ca trebuie sa creezi un deficit caloric, nu inseamna ca te vei infometa sau vei avea o dieta foarte saraca in calorii.

Metoda 2. Inhalați adânc, brațele mai late

In fapt, daca nu esti obez, poate doar putin supraponderal sau doresti sa scapi de tesutul adipos subcutanat, un deficit caloric exagerat ar conduce la pierderea masei musculare chiar daca te-ai antrena in mod corect. Asa ca, obiectivul de a pierde din tesutul adipos fara a pierde din masa, poate fi atins printr-un deficit caloric fara infometare.

Asigura-te ca nutritia ta iti ofera destule proteine si focuseaza-te pe un antrenament de forta adecvat. Antrenamente complete, gasesti aici.