Cum să scrieți obiective de pierdere în greutate. Planificarea unui obiectiv sigur de pierdere în greutate


Barierele la pierderea în greutate pot fi mari și provocatoare pentru a face față sau pot fi mai mici și ușor de evitat cu planificarea și pregătirea. Studiile au arătat că identificarea barierelor sau a obstacolelor în calea pierderii în greutate înainte de a pierde în greutate poate ajuta la prevenirea pierderii în greutate și a eșecului timpuriu într-un program de dietă sau scădere în greutate.

Pentru a vă ajuta să vă identificați obstacolele personale în ceea ce privește pierderea în greutate, petreceți o scurtă perioadă de jurnalizare și elaborați modalități de a gestiona și a obține în jurul acestor blocuri frustrante. Cu cât petreceți mai mult timp cu identificarea barierelor, cu atât veți avea mai mult succes cu pierderea în greutate.

Cap 1 Identificarea blocajelor de comportament 1 Începeți un jurnal de produse alimentare și activități. Pentru a vă ajuta să vă dați seama ce sunt unele dintre barierele dvs. Acest lucru vă poate ajuta să vedeți lucrurile pe care trebuie să le schimbați. Pentru a începe jurnalizarea, vă recomandăm să cumpărați un jurnal de hârtie și stilouri sau să descărcați o aplicație pe calculatorul sau pe smartphone-ul dvs.

Notați tot ce mănânci. Urmăriți micul dejun, prânzul, cina, gustările și băuturile pe care le consumați zilnic. Avantajul unei aplicații este că poate avea informații despre calorii și nutriție despre alimentele obișnuite, astfel încât să puteți urmări cu ușurință câte calorii consumați într-o zi. În plus, ține evidența activităților dvs. Acest lucru ar putea fi planificat și structurat exercitarea cum ar fi timpul petrecut la sala de sportîn plus față de activitatea de stil de viață de mers pe jos și în jos pe scări sau parcare mai departe.

Cafeaua pentru pierdere in greutate Easy Lean - Slabiti 4.5 kg intr-o saptamana

Unele aplicații vă pot permite să vă sincronizați cu un tracker de fitness, cum ar fi un FitBit. Examinați aceste informații și vedeți dacă există ceva care apare în mintea dvs. De exemplu, observați că sunteți grăbit în dimineața și că vă opriți la un restaurant de tip fast-food pentru a lua micul dejun în fiecare zi sau dacă aveți mai multe șanse de a vă overindulge după o zi deosebit de stresantă la locul de muncă.

5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Sau puteți observa că rareori se încadrează în activitatea fizică structurată în timpul liber. Un blocaj comun pentru pierderea in greutate de succes este ceea ce si unde mananci. Dacă de obicei mâncați în mod regulat, poate fi greu să rămânem la un plan de dietă. Deși există opțiuni sănătoase la multe restaurante, chiar și aceste mese au de obicei o cantitate mai mare de calorii decât cele făcute la domiciliu [3]. Când mâncați zilnic sau chiar de mai multe ori pe săptămână, aceste mese de restaurante cu conținut mai ridicat de calorii pot face dificilă îndeplinirea unui plan de dietă cu conținut redus de calorii.

Urmăriți câte mese consumați în fiecare săptămână. De-a lungul timpului, puteți reduce lent masa de masă, pierderea în greutate a intestinului de bere încât să mâncați mai multe mâncăruri ambalate sau mănâncă acasă.

cum să scrieți obiective de pierdere în greutate cum arde grasimea intestinului

Ca un bonus, tăierea înapoi la consumul de alimente poate economisi, de asemenea, bani. Un jucător cheie pentru pierderea în greutate și întreținerea cu succes a greutății este exercitarea și activitatea regulată; totuși, dacă aveți un loc de muncă sedentar, puteți face mai activă să rămâneți activă. Activitatea fizică regulată, în special activitatea aerobică, vă va ajuta să pierdeți în greutate; totuși, este și mai important cum să scrieți obiective de pierdere în greutate o întreținere reușită a greutății.

Dacă sunteți legat de birou timp de opt, nouă sau chiar zece ore pe zi, acest lucru vă poate limita foarte mult capacitatea de a fi activ. În plus, dacă aveți o navetă lungă, acest lucru vă va face nu numai să vă petreceți mai mult timp în ședință, ci să scăpați timpul liber pentru a vă exercita. Efectuați un program pentru a vă ajuta să vedeți vizual unde puteți adăuga chiar și 10 sau 20 cum să scrieți obiective de pierdere în greutate minute de activitate fizică.

Acest lucru vă poate ajuta să vă mențineți la un plan de exerciții mai consistent. În plus față de bariere și obstacole în calea pierderii în greutate, ar trebui să evaluați disponibilitatea de a vă schimba. Aceasta corespunde barierelor dvs. S-ar putea să vă doriți cu adevărat să pierdeți în greutate, dar este posibil să nu fiți gata să vă schimbați cu adevărat stilul de viață pentru a duce la pierderea în greutate pe cum să scrieți obiective de pierdere în greutate lung și la întreținere.

Dacă aveți prea multe bariere și obstacole în calea pierderii în greutate sau nu știți cum să obțineți aceste blocaje, este posibil să nu vă simțiți gata să vă schimbați. Cu cât lucrați mai mult la găsirea exactă a barierelor în calea pierderii în greutate și la elaborarea unui plan care să confere aceste bariere, cu atât mai mult veți fi pregătiți să vă modificați stilul de viață.

Crearea listei de motivați pentru a pierde în greutate

Cap 2 Considerând dacă obiectivele dvs. Toata lumea va avea unele bariere si obstacole in calea pierderii in greutate. Pentru a vă identifica, începeți să scrieți obiectivele privind pierderea în greutate. Aceasta inseamna sa faci mai intai matematica, cum ar fi determinarea aportului zilnic de calorii si cat de multe calorii va trebui sa taie pentru a incepe sa scada in greutate. Un alt lucru care trebuie tinut cont este faptul ca de calorii sunt egale cu aproximativ 1 lire.

Când vă scrieți obiectivele de scădere în greutate și obțineți aceste specificități în jos pat, blocajele dvs. Pentru a începe acest lucru, scrieți-vă obiectivele de scădere în greutate - dar asigurați-vă că sunteți foarte specific. De asemenea, scrieți specificul despre cum veți pierde greutatea. De exemplu, ați putea începe cu un obiectiv cum ar fi: "Vreau să pierd 25 de lire sterline în următoarele trei luni.

Planul meu este să exerciți patru zile pe săptămână timp de 45 de minute, să descărcați o aplicație de urmărire a caloriilor și să mă limitez la 1.

Folosirea motivațiilor de pierdere în greutate

Pentru a pierde 25 de kilograme, trebuie să elimini Aceasta înseamnă că veți avea nevoie de un deficit de de calorii în fiecare zi pentru cele 90 de zile. Dacă tăiați de calorii în îndepărtați grăsimea cu căldură zi, ar trebui să ardeți în continuare de calorii în fiecare zi ar putea să ardeți acest lucru alergând de 3,75 mile în 45 de minute - zilnic.

Acesta nu este probabil un obiectiv realist. Un obiectiv revizuit ar putea fi: "Vreau să pierd cel puțin 15 de lire sterline în următoarele trei luni.

Planul meu este să descarc o aplicație de urmărire a caloriilor și să reduc de calorii din consumul meu zilnic, să nu mai beau sifon regulat și să fiu sigur că jumătate din mesele și gustările sunt fructe sau legume. În plus, voi exerciți patru zile pe săptămână timp de 45 de minute. S-ar putea să descoperiți că lucrul pe parcursul a 45 de minute, patru zile pe săptămână, nu funcționează pentru dvs. Este mai bine să vă schimbați obiectivul spre ceva realizabil decât să setați un obiectiv nerealist și să deveniți frustrat atunci când în mod clar nu îl puteți atinge.

Când vă stabiliți obiectivele de scădere în greutate, probabil că vă gândiți la ce tip de dietă să urmați.

Începerea unui program de exerciții

Fiți conștienți de faptul că tipul de dietă pe care îl alegeți ar putea deveni un obstacol în calea pierderii în greutate. Există o varietate de diete, planuri de dietă și produse disponibile pe piață astăzi; cu toate acestea, nu toate sunt sigure sau o metodă durabilă pentru pierderea în greutate. Dietele care oferă o reparație rapidă fără a fi nevoie să vă schimbați dieta sau stilul de viață sau dietele care oferă cantități mari de pierdere în greutate într-o scurtă dietă va deveni un obstacol.

Aceste diete de mâncare sau tendință nu produc, în general, rezultatele anunțate și, de multe ori, dietele ajung să recâștige toată greutatea plus câteva kilograme în plus după ce au urmat aceste diete.

Poate că te lupți cu un program de pierdere în greutate, care pare să fie târât. Indiferent dacă ați stabilit obiective pe termen scurt privind pierderea în greutate sau că ați fost angajați să beneficiați de o wellness pe termen lung, există modalități de a face dieta să funcționeze mai bine. Și vestea bună este că durează doar 20 de minute din timpul tău. Efectuarea pierderii în greutate se întâmplă Cercetările privind scăderea în greutate au evidențiat faptul că stabilirea obiectivelor este unul dintre cei mai importanți pași în procesul de scădere în greutate.

În loc să căutați să pierdeți 10 kilograme în 10 zile sau să faceți o dietă curată, alegeți o pierdere de grăsime sustanon 250 sigură și durabilă care vă va ajuta să pierdeți greutatea lentă pe o perioadă mai lungă de timp - să faceți o schimbare a stilului de viață în ceea ce privește modul în care mâncați și gândiți alimente, nu doar o dietă poop care arde grăsime, nesustenabilă.

Sunteți mult mai probabil să aveți succes atunci când renunțați la regimul de mâncare sau la prăbușirea dietei. De asemenea, trebuie să aruncați o privire asupra obiectivelor dvs. Multe diete vin cu un cost și acest lucru trebuie luat în considerare. Costurile ridicate ale multor diete și produselor dietetice pot fi un obstacol în calea succesului tău.

Încercați să evitați produse care sunt prea scumpe și nu se vor încadra în bugetul dvs. Acestea trebuie să fie durabile, dar și durabile din punct de vedere financiar. Uitați-vă la bugetul dvs. Dacă nu, va trebui să găsiți o altă dietă pentru a urma. Cap 3 Abordarea barierelor de pierdere în greutate 1 Scrieți blocajele dvs. Odată ce ați făcut unele jurnalizare și scrise obiectivele dvs. Puteți alege să petreceți câteva zile în care să vă gândiți la obiectivele privind pierderea în greutate, la planul și la linia de timp pentru pierderea în greutate.

S-ar putea să constatați că unele blocaje la scăderea în greutate apar rapid în mintea dvs. Unele obstacole specifice pentru dvs. Deși blocajele pentru scăderea în greutate pot fi frustrant, nu trebuie să însemne că pierderea în greutate nu este posibilă. Scrieți fiecare dintre obstacolele dvs. Unul dintre cele mai mari obstacole în calea pierderii în greutate este găsirea timpului pentru a-ți exercita.

Combinația dintre dietă și exerciții fizice este cea mai bună pentru pierderea în greutate pe termen lung. Această cantitate de activitate sa dovedit a vă ajuta să pierdeți greutatea și să mențineți în greutate.

cum să scrieți obiective de pierdere în greutate scădere în greutate folosind adderall

Dacă aveți ore lungi de lucru, o navetă lungă, lucrați în schimburi de noapte, aveți o viață de familie ocupată sau conduceți o școală și de lucru, găsind timpul pentru a obține acea cantitate de activitate se poate simți aproape imposibilă. Pentru a vă ajuta să depășiți acest blocaj rutier și să vă activați în mod regulat, încercați programul fizic în activitatea dvs.

cum să scrieți obiective de pierdere în greutate scădere în greutate cu învingere

Profesionistii din domeniul sanatatii si fitness noteaza ca, daca planificati de fapt in exercitiu in rutina saptamanala, sunteti mult mai probabil sa respectati planul dumneavoastra si sa simtiti ca si cum ati avea timp sa petreceti activ.

Uită-te la cartea de date, calendarul de telefon inteligent sau calendarul de e-mail. Când aveți 10, 20 sau 30 de minute de timp? Amintiți-vă că exercițiile fizice nu trebuie să dureze două ore la sală. Poate fi o scurtă plimbare de 15 minute. Totul contează. Pentru a renunța la sedentare la locul de muncă, discutați cu șeful sau barele sănătoase pentru pierderea în greutate managerul de birou despre posibilitatea instalării de birouri în picioare sau de trepte pentru a vă scoate de pe picioare.

Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate

Setați un cronometru care înseamnă că trebuie să vă ridicați și să mergeți la fiecare câteva ore. Există chiar și Încercați să faceți o plimbare pe pauza de prânz. Un alt obstacol comun la pierderea în greutate este pregătirea meselor sănătoase și hrănitoare. Din nou, lipsa de timp vine ca baza acestui obstacol particular.

Mulți oameni au programări foarte ocupate și nu au întotdeauna timp sau energie pentru a merge la cumpărături, preparate alimentare și apoi să pregătească mese sănătoase. În plus, aceștia pot găsi că fabricarea alimentelor de acasă și pregătirea zilnică a trei mese și gustări este prea multă muncă.