Cum să slăbești stând jos


Statul in picioare previne cresterea in greutate, stimuleaza pierderea kilogramelor in plus si scade riscul declansarii bolilor care apar pe fondul problemei obezitatii, arata raportul cercetatorilor, informeaza escardio. Statul jos este de multa vreme asociat, in cadrul studiilor de specialitate, cu riscul crescut pentru declansarea obezitatii, diabetului si a bolilor cardiovasculare. Cei mai multi oameni obisnuiesc sa stea pe scaun in medie circa sapte ore pe zi, aceasta rutina fiind asociata cel mai frecvent cu locul de munca chiar si in randul persoanelor active.

cum să slăbești stând jos scădere în greutate tmj

Cum au ajuns cercetatorii la aceasta constatare Pentru a realiza acest studiu, cercetatorii au examinat rezultatele a 46 de studii de specialitate cu scopul de a identifica numarul de calorii consumate de participanti pentru un minim cum să slăbești stând jos sase ore pe zi de stat in picioare. Examinarea a aratat ca statul in picioare ajuta la arderea a 0,15 calorii pe minut, prin comparatie cu statul jos.

cum să slăbești stând jos îmbunătăți metabolismul pierde în greutate

Inlocuirea statului pe scaun cu statul in picioare ar putea, astfel, sa ajute o persoana cu o greutate medie de 65 de kilograme sa arda circa 54 de calorii pe zi. Presupunand ca aceasta nu isi schimba regimul alimentar zilnic, statul in picioare ar duce la pierderea a 2,5 kilograme pe an si pana la 10 kilograme in patru ani, arata raportul cercetatorilor.

Diferenta dintre energia consumata de organism pentru statul jos si energia consumata pentru statul in picioare este chiar mai mare decat cea identificata in cadrul studiilor de specialitate. Pe parcursul examinarilor, voluntarii au stat nemiscati, in timp ce in viata de zi cu zi persoanele ce obisnuiesc sa stea in picioare fac mai multa miscare.

cum să slăbești stând jos simptome pierdere în greutate și oboseală

In unele cazuri, statul in picioare pe parcursul efectuarii responsabilitatilor de birou ar include si alte mici activitati care solicita muschii, precum ridicatul obiectelor sau chiar drumul scurt pentru a lua un pahar cu apa sau a arunca gunoiul," adauga autorul principal al studiului.

Astfel, simpla inlocuire a statului jos, indiferent de activitatea intreprinsa, este o schimbare minora ce poate avea rezultate deosebit de importante pentru sanatatea organismului, contribuind la reducerea riscului cresterii in greutate, precum si a declansarii bolilor asociate obezitatii, pe termen lung.

Statul in picioare este un prim pas pentru a invinge ideea ca rutina de munca presupune ore indelungate de lipsa de miscare.

cum să slăbești stând jos arzator de grasimi pk

Mai mult, statul in picioare imbunatateste pozitia corpului si poate da nastere dorintei de a face mai multa miscare si a efectua activitati fizice usoare, indiferent de locatia in care ne aflam," conchide Prof.