Cum să vă măsurați progresul pierderii în greutate


Cel mai simplu este să utilizați un calculator pentru grăsimi corporaledeși este doar o estimare. De asemenea, puteți obține o grăsime corporală testată de un antrenor personal la sala de sport sau la unele universități.

Se cântărește

Ritmului cardiac de repaus Ritmul inimii dvs. RHR este de obicei între 50 și de bătăi pe minut. Atleții și cei care practică regulat vor avea în mod obișnuit un RHR mai mic, în timp ce persoanele sedentare vor avea un RHR mai înalt. Obiectivul tău este să îți reduci RHR. Ar trebui să încercați să măsurați ritmul cardiac primul lucru dimineața înainte de a vă ocupa de alte lucruri și ritmul cardiac crește.

cum să vă măsurați progresul pierderii în greutate

Pur și simplu conta de câte ori inima ta bate în 1 minut. Dacă nu puteți măsura primul lucru dimineața, asigurați-vă că ați măsurat-o după ce v-ați odihnit cel puțin 4 ore de la exercițiu sau altă activitate viguroasă și câteva ore după masă.

A Luat Cineva Reduslim Pareri

Vă ajută dacă vă culcați cu 30 de minute înainte de a lua măsurătorile. În mod ideal, doriți să vă luați RHR timp de 5 zile pentru a obține o medie.

„Planul meu are victorii mici pentru a mă ajuta să trec de linia de sosire.”

Talie: Măsurați talia fără a țineți banda prea strâns sau prea puțin. Ca un ghid dur, talia este cea mai ingusta parte a portbagajului sau aproximativ 1 cm deasupra buricului.

Studiile au arătat că cântărirea dvs. Îți oferă o metodă obișnuită pentru a fi responsabil pentru tine. Unele studii au arătat că cântărirea dvs. S-ar putea să deveniți frustrați dacă nu vedeți rezultatele pe care doriți să le vedeți la ritmul pe care îl preferați.

Șolduri: măsurați șoldurile în jurul celei mai mari părți a feselor împreună cu călcâiele. Coapsă: se măsoară coapsele superioare, chiar sub fustele care se îmbină în coapsa din spate.

Timp de îmbunătățire!

Pieptul: măsurați în jurul celei mai mari părți a pieptului Despre greutatea ta Câteva lucruri despre greutatea ta. Știți că scara măsoară totul - oasele, mușchii, organele, orice ați mâncat sau băut, etc.

cum să vă măsurați progresul pierderii în greutate

Din acest motiv, greutatea scării nu vă spune întotdeauna dacă faceți progrese. De fapt, dacă ridicați greutăți, este posibil să adăugați mușchi corpului în timp ce pierdeți grăsime, ceva care nu apare mereu pe scală.

Urmăriți-vă grăsimea corporală

Monitorizarea greutății dvs. Nu vă descurajați dacă scala nu se schimbă așa cum credeți că ar trebui. Concentrează-te mai mult pe ceea ce faci și pe măsurătorile tale. Imprimați și înregistrați noi măsurători la fiecare 4 săptămâni.

cum să vă măsurați progresul pierderii în greutate

Încercați să evitați să măsurați în fiecare zi, deoarece mici modificări nu apar de obicei pe banda de măsurare. Corpul tău se schimbă chiar dacă nu îl vezi încă. Related Content.