Incapabil să slăbească nicio greutate. Studiile au arătat că atunci când nu dormim suficient:


Cum afectează lipsa somnului greutatea corporală Oamenii de știință au concluzionat că somnul insuficient stimulează apetitul, ceea ce conduce la o alimentație abuzivă și deci acumulare de kilograme în plus.

pierderea de grăsime sănătatea femeilor

Rezultatele testelor efectuate au scos la iveală că subiecții studiului care nu au dormit suficient timp de 5 zile, au început să se comporte ca și o persoană aflată ușor sub influența alcoolului, fiind incapabili de decizii clare,  iar în plus au consumat mai multe alimente, în special carbohidrați și s-au îngrășat 1 slăbit unghiile în 5 zile.

Somnul este hrană pentru creier. Majoritatea persoanelor adulte au nevoie între 7 și 9 ore de somn în fiecare noapte.

wt să mănânce pentru pierderea în greutate

Cum să ai un somn mai lung și odihnitor- sfaturi și trucuri Nu folosi niciun dispozitiv electronic cu o oră înainte de somn Dormitorul trebuie să fie doar pentru 2 activități: somn și sex Înainte de a merge la somn fă o baie caldă, aplică o mască pe față, citește o carte bună Menține un program al orelor de somn, chiar dacă e week-end Evită consumarea meselor grele și a alcoolului cu 3 ore înainte de somn, de asemenea nu consuma cafea sau ciocolată cu ore înainte de somn Dormi într-o cameră întunecată Consumă înainte de somn un pahar din băutura NighBurn - te va ajuta să dormi mai bine, iar datorită combinației speciale de ingrediente va stimula arderea grăsimilor în timp ce dormi!