Modalitate ușoară de a pierde grăsimea șoldului, Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri. Video: cum să reduceți șoldurile


Când pierde în greutate, pierde totul peste corpul tau, nu doar piept, stomac, sau coapsele tale interioaresă nu mai vorbim de a ta coapse superioare. Cea mai bună metodă este să încorporați o combinație echilibrată de exerciții fizice și dietă și iată cum.

Schimbarea dietei

Schimbarea dietei Mențineți dieta sub control. Deoarece nu există o modalitate ușoară de a reduce locul, arderea grăsimii totale a corpului vă va ajuta să reduceți grăsimea de pe coapsele superioare.

Dacă aveți exces de greutate, începeți prin a reduce aportul zilnic de calorii cu până la de calorii pe zi. Taierea a de calorii pe zi va duce la pierderea unei kilograme pe saptamana 3.

modalitate ușoară de a pierde grăsimea șoldului

Dar, amintiți-vă: Asta nu e, inclusiv caloriile pe care le vei arde cu regim de antrenament a crescut. Limitați-vă aportul de grăsime. Academia de nutriție și dietetică AND recomandă adulților să-și limiteze grăsimea dietetică totală la 20 până la 35 la sută din aportul caloric pierde băuturi grase. Întrucât un gram de grăsime este egal cu nouă calorii, o dietă de 2.

Artrită Nu este un secret că eliminarea excesului de grăsime din interiorul coapsei este destul de dificilă. Cu toate acestea, formatorii de fitness pentru femei spun că dacă abordați această problemă într-un mod complex - să mâncați bine, să faceți gimnastică și tratamente de înfrumusețare - puteți aduce rapid picioarele în ordine. Principalul lucru - de a face toate manipulările pentru a elimina grăsimile în mod regulat și cât mai des posibil. Cauzele excesului de grăsime pe partea interioară a coapsei Pe coapsele interioare și exterioare, formarea de grăsime poate să apară la orice vârstă. Și pentru a înțelege cum să eliminați rapid grăsimea din această zonă, trebuie să știți motivele pentru formarea acesteia.

Planul de mâncare DASH pentru scăderea colesterolului recomandă un aport zilnic de grăsimi dietetice de 27 la sută din caloriile totale 60 de grame de grăsime pe zi pentru o dietă de 2. Încercați să includeți grăsimi sănătoase nesaturate atunci când este posibil, limitând grăsimile saturate.

  • Migrenă și pierderea în greutate
  • Ghid de pierdere în greutate nhs

Alimentele bogate în grăsimi nesaturate includ uleiuri vegetale, cum ar fi uleiurile de măsline și canola, nuci, semințe și avocado. Încărcați pe fibre.

Cele mai bune metode de a vă curăța stomacul și laturile

Majoritatea americanilor nu consumă 21 - 38 grame de fibre recomandate pe zi. Alimentele bogate în fibre sunt benefice pentru pierderea în greutate, deoarece sunt de obicei sărace în grăsimi și calorii și bogate în nutrienți cum ar fi fructe, legume, cereale integrale și leguminoase.

modalitate ușoară de a pierde grăsimea șoldului

De asemenea, fibra vă ajută să vă simțiți mai plini și mulțumiți, pentru perioade mai lungi de timp. Obținerea de multe fibre în dieta dvs.

modalitate ușoară de a pierde grăsimea șoldului

Alimentele bogate în fibre necesită, în general, mai mult timp de mestecare, ceea ce oferă corpului tău timp pentru a se înregistra atunci când nu îți mai este foame, așa că ai mai puține șanse de a supraalimenta. Nu numai că îți vor tonifica coapsele, ci și zona fesierului și a șoldului. Pentru a face un ghemuit: Stai cu lățimea picioarelor între picioare, păstrând un echilibru egal.

Recomand cu incredere toate programele lui Alexandru Popa! Cristian M, Bucuresti, Inginer, 36 ani: "Inainte mergeam de 5 ori pe saptamana la sala si de multe ori stateam cate doua ore.

Întoarceți ușor degetele de la picioare și modalitate ușoară de a pierde grăsimea șoldului brațele în lateral, cu palmele orientate spre interior.

Ține-ți umerii în jos. Ținând spatele drept, ghemuit în jos ca și cum ai vrea să stai, umeri mișcându-se spre șoldurile tale.

Schimbă-ți greutatea pe călcâie. Stabilizați-vă cu abs.

modalitate ușoară de a pierde grăsimea șoldului

Mențineți genunchii în linie cu picioarele - rezistă la nevoia de a le muta înainte. Aduceți-vă coapsele paralele cu podeaua și țineți-vă constant.

modalitate ușoară de a pierde grăsimea șoldului

Dacă se ridică călcâiele, reveniți la poziția inițială. Expirați, împingeți-vă prin picioare și ridicați-vă drept.

Semințele de chia au proprietatea de a se umfla. Odată cum ajung în stomac, acestea se măresc în volum de 12 ori. Semințele vă asigură cu un simț de sațietate pentru un timp mai îndelungat. Consumate în mod regulat, acestea vă ajută să scăpați de greutatea în plus.

Pentru o variantă în ghemuit, faceți un așezat pe perete ghemuit de un perete și ținându-l sau folosiți o minge de exercițiu. Există un motiv pentru care balerinii sunt atât de potriviți! Putem învăța de la ei.

Stai cu picioarele puțin mai largi decât lățimea umărului una de alta și unghie-ți degetele spre exterior.

De ce apare grăsimea pe stomac și pe laturi

Scoate-ți brațele în fața ta. Vă vor ajuta să vă echilibrați și să vă mențineți spatele drept.

modalitate ușoară de a pierde grăsimea șoldului

Apoi, coborâți într-o poziție ghemuită. Nu uitați să vă aliniați genunchii cu degetele de la picioare! Întoarceți-vă încet la poziția inițială, păstrându-vă șoldurile sub coloana vertebrală.