Pierderea de grăsime cum să mănânce. Ce să mănânce pentru a pierde în greutate


Monitorizarea a ceea ce mănânci

Grăsime poate și ar trebui să mănânce când pierzi greutatea by Jennifer R. Scott; Revizuit de Richard N. Dar există beneficii pentru includerea unor grăsimi în dieta dvs. De fapt, atunci când mâncați grăsime pentru a pierde în greutate, puteți crește efectiv pierderea în greutate.

  • Pot sa slabesc inainte de perioada mea
  • Da, puteți dieta și pierde în greutate!
  • Este extrem de obișnuit pentru gama nu să se miște pentru cateva zile sau saptamani la un moment dat.

Este important, totuși, să alegeți tipul potrivit de grăsime și să mâncați cantitatea potrivită. Beneficii de sănătate ale grăsimilor Grăsimea este un nutrient vital. Grăsimea este una dintre cele trei macronutrienți pe care organismul trebuie să le funcționeze corect, astfel încât grăsimea nu este numai benefică, este esențială.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult. Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale. Acest lucru se poate face cu ușurință acasă cu o bandă simplă. Orice peste cm cm la bărbați și 35 cm 88 cm la femei este cunoscut sub numele de obezitate abdominală.

Deci ce face grăsimea? Aditivii grași alimentari alimentari grași esențiali pentru creșterea, pielea sănătoasă, absorbția vitaminei și pentru reglarea funcțiilor corporale. Grăsimea stocată pe corp adesea denumită grăsime corporală oferă energie în timpul perioadelor de foame și protejează organele vitale. Unele grăsimi non-esențiale sunt necesare pentru un organism sănătos.

De ce ar trebui să mâncați grăsimi pentru a pierde greutatea Mulți diete încearcă să evite alimentele grase cum ar fi uleiuri de gătit, nuci sau avocado și să-și limiteze aportul de grăsimi atunci când încearcă să-și scadă.

Dar există trei motive foarte importante pentru faptul că consumul de grăsime este important dacă aveți o dietă. Fat vă ajută să vă simțiți pe deplin Alimentele cu grăsimi necesită mai mult timp pentru a digera decât alimente bogate în carbohidrați.

pierderea de grăsime cum să mănânce

Ca rezultat, vă simțiți mai plin când includeți grăsimi sănătoase la masă. Este posibil să vă simțiți mulțumiți cu o masă mai mică și, de asemenea, ați putea să vă împiedicați un obicei gustativ dacă grăsimile nutritive vă umple și vă păstrați fericirea. De exemplu, dacă mâncați o brânză cu conținut redus de grăsimi și omeletă de albus de ou dimineața, abdomenul dvs.

Dar dacă utilizați o mică parte din brânza obișnuită în micul dejun sau dacă vă pregătiți omelețul cu ouă întregi în loc de albușuri de ou, grăsimea din masa de dimineață vă poate ajuta să vă simțiți plini de câteva ore.

Grăsime poate (și ar trebui) să mănânce când pierzi greutatea

Acest sentiment de plinătate vă poate ajuta să renunțați la o călătorie la mijlocul dimineții la mașina de vânzare, unde este posibil să consumați alimente goale calorice, cum ar fi jetoane sau brioșe. Grăsimea este satisfăcătoare Consumul de alimente grase sănătoase, cum ar fi avocado, nuci sau grăsimi de ulei de măsline vă poate ajuta de fapt să vă gestionați eforturile de scădere în greutate prin oferirea unui sentiment mai bun de sațietate decât alte alimente cu conținut scăzut de grăsimi.

Satisfacția este sentimentul de satisfacție pe care îl primești atunci când consumi o masă.

pierderea de grăsime cum să mănânce

Grăsimea se simte mai bine în gură și oferă o textură care ne ajută să ne bucurăm de mâncare mai mult. Atunci când creșteți plăcerea, nu vă simțiți lipsiți și este posibil să rămâneți mai mult timp în planul dumneavoastră pierderea de grăsime cum să mănânce alimentație.

Făină de lapte cu fructe și fructe de pădure. Aflați lista celor mai bune zece produse dietetice din videoclip. Cele mai bune mâncăruri corecte de slăbire Vă prezentăm un tabel cu o listă completă de produse dietetice care indică conținutul lor caloric. Diferitele tipuri de alimente au efecte diferite asupra metabolismului metabolismul organismului. Acestea afectează foametea, hormonii și numărul de calorii pe care corpul nostru le poate distruge.

Nu sunteți convins? Când sunteți înfometat și mâncați o hrană cu conținut scăzut de grăsimi sau un produs care a fost fabricat pentru a fi lipsit de grăsimi, această foamete de gnuwing nu dispare niciodată. Puteți chiar să mâncați mâncarea gândiți-vă că nu aveți grăsimi sau mâncăruri cu conținut scăzut de grăsimi deoarece nu sunteți în măsură să vă satisfaceți dorința.

pierderea de grăsime cum să mănânce

Atunci când mâncați o hrană care oferă o grăsime, simțul satisfacției împiedică durerea foamei. Dar moderarea este cu adevărat cheia.

Pierderea în greutate nu are nicio legătură cu aceasta. Pierderea în greutate necesită să mâncați puțin mai puțin decât ceea ce cere corpul dumneavoastră. Este atât de simplu.

Pentru a vă menține dieta, alegeți cu atenție alimentele cu conținut ridicat de grăsimi și apoi mâncați mărimea porțiunii potrivite. O singură porție de brânză, de exemplu, este de numai o uncie sau aproximativ de două domino.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

O singură porție de unt de arahide este doar două la nivel de linguri. Grăsimile grase sunt bune Chiar și atunci când folosim metode sănătoase de preparare a mâncăriide obicei dorim să adăugăm un pic de grăsime pentru aromă.

pierderea de grăsime cum să mănânce

Să recunoaștem, totul are un gust mai bun, cu unt de unt pe partea de sus sau un pic de ulei de măsline. De la alimente sănătoase, cum ar fi legumele la plăcerile vinovate, cum ar fi roșiile de cină, suntem înclinați în mod natural să preferăm gustul alimentelor atunci când adăugăm grăsime.

Este doar natura umană să vrei să mănânci alimente cremoase și grase. Deci, pierderea de grăsime cum să mănânce adăugați un pic de pansament cremos vă ajută să mâncați salată în loc de hamburger și cartofi pătrunși, apoi faceți-o, dar alegeți-vă grăsimea cu înțelepciune și mâncați-o cu moderatie doar o lingura sau două de dressing! Și dacă legumele du-te intact, cu excepția cazului în care se aplică puțin unt, apoi adăugați o cantitate mică pentru a vă face legumele mai bune.

Fresh articles

De asemenea, puteți face alegeri mai inteligente pentru a menține grăsimi în dieta dvs. În loc de unt de pâine prăjitură de dimineață cu unt, de ce nu frotiu o felie de avocado?

Sau săriți untură atunci când vă prăjiți peștele și lăsați-l cu o cantitate mică de ulei de măsline. În loc să adăugați chips-uri de ciocolată la iaurtul tău pentru textura, adăugați în schimb semințe de chia pentru a crește aportul de acizi grași omega-3 și fibre.

Un cuvânt din Dacă doriți să vă mențineți dieta pe drumul cel bun și să vă bucurați de avantajele grăsimilor, alegeți din grăsimi bune cât mai des posibil.

Ce să mănânci pentru pierderea în greutate: ce produse contribuie la scăderea în greutate

Încercați să limitați aportul de grăsimi saturate și să evitați alimentele cu grăsimi trans, deoarece aceste surse de grăsime pot fi grave pentru sănătatea dumneavoastră. Și amintiți-vă, grăsimea nu este dușmanul vostru. Grăsimea contribuie la transportul nutrienților esențiali în întregul corp și servește drept rezervă pentru stocarea energiei.

Încearcă să nu te gândești la grăsime ca dușmanul tău în dietă, ci mai degrabă un partener de ajutor în căutarea unui stil de viață mai sănătos.

pierderea de grăsime cum să mănânce

Related Content.