Renunțarea la zahăr nu a pierdut în greutate


Nu e mare lucruspun ei.

Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa. Iar atingerea si mentinerea unei greutati sanatoase depinde in mare masura de alimentele pe care le consumi si de cat de mult mananci.

Dacă mâncați prea multe casheuri, opriți-vă. Dar aproape trei ani în urmă, am renunțat la zahăr. A fost un jurământ simplu, dar unul care a provocat rezistență grozavă din partea tuturor celor din jurul meu. Am încetat să mănânc zahăr - în toate formele sale - pentru că de cîteva ani am fost informați de specialiști și de nutriționiști.

Am o boală autoimună Hashimotos, o boală care atacă tiroida și afectează în cea mai mare parte femeile de peste 30 de aniiar zahărul îmi face o boală teribilă. Unii susțin că zahărul provoacă boala în primul rând. De asemenea, am fost dependent de chestii, mănânc în sus centimetri înainte de pierderea în greutate de linguri de zahăr zilnic în miezul ceaiului meu, ciocolată neagră în fiecare după-amiază și dulciuri după cină.

Totul arăta ca "zahăr sănătos", dar așa cum am învățat curând, zahărul este zahăr, indiferent dacă provine dintr-un renunțarea la zahăr nu a pierdut în greutate de stup sau de trestie de renunțarea la zahăr nu a pierdut în greutate. Plus am câștigat greutate ca un efect secundar foarte enervant al bolii mele. Am vrut să încerc un nou mod de ao schimba. Mi-am spus atunci că era un experiment bazat pe sănătate, doar pentru a vedea ce s-ar putea întâmpla.

Am fost îngrozit să trăiesc chiar și într-o zi, fără o dulce tratăre. Ce ar trebui să fac atunci când am scăparea mea de 3pm?

7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | stopdaunatori.ro

Cum aș putea face față când prietenii se bucurau de o bucată de tort de caramelă lipicioasă în fața mea? Cum aș putea să mă răsplătesc? Vizualizarea noului meu jurământ ca un experiment curios părea cumva mai puțin descurajantă.

  • Ce se intampla in corp dupa ce renunti la zahar? - Andreea Raicu
  • 7 trucuri pentru a renunța la zahăr, începând de astăzi - Știri -
  • Conțin multă energie, sunt ieftin de produs și atunci când pare că aprovizionarea nu face față cererilor, unele inovații tehnologice ne permit să extragem și să producem o cantitate mai mare.
  • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  • Pierde 25 de kilograme de grăsime
  • Pierde grăsime în 6 luni

Odată ce am renunțat, totuși, decizia mea părea să amenințe brusc pe toată lumea din jurul meu. Au făcut observații disprețuitoare și mi-au spus că totul era doar un excursie.

renunțarea la zahăr nu a pierdut în greutate

De ce antagonismul vocal? Teoria mea este că decizia mea le-a ținut o oglindă, reflectând înapoi propria lor inconfortabilitate, legată de vină și relație foarte strânsă cu zahărul.

Si ce fel de regim. Si cat am slabit. Si daca se poate trai cu sport si fara carbohidrati se poate. Asa ca voila, va povestesc de unde a inceput toata nebunia, si ce am observat in cele doua luni in care am trait fara fainoase si fara zahar, the horror!

Asta a fost acum doi ani și jumătate. Astăzi sunt încă în afara zahărului; Am pierdut greutatea, nu am scăzut 3pm, și acum îmi gestionez boala mult mai bine. Reacția pe care o primesc acum de la cei care învață despre experimentul meu extins este diferită.

  • Ce efecte nocive poate avea infometarea cand vrem sa slabim | Medlife
  • Ce se întâmplă cu corpul tău dacă nu mai mănânci carbohidrați
  • Ce se intampla in corp dupa ce renunti la zahar?
  • Dacă nu reziști poftei de ceva dulce, un consum moderat este recomandat.
  • Nu am pierdut în greutate
  • Pierderea în greutate îmbătrânirea

Majoritatea oamenilor sunt cu adevărat curioși să încerce "experimentul" pentru ei înșiși. Au auzit despre studiile care arata ca zaharul este la fel de dependenta ca si cocaina si cele care leaga consumul excesiv al bolilor moderne, cum ar fi bolile de inima, diabetul de tip 2 si cancerul.

Și, desigur, au citit despre cercetarea care leagă zahărul de obezitate. Mănâncă mai puțină grăsime decât oricând, luăm mai multe calități în sala de gimnastică decât oricând, dar numai noi devenim mai mari și mai mari. Ar putea fi faptul că zahărul ne face grăsime? Până în prezent, peste Aceasta implică tăierea unui ingredient, deși în acest proces eliminați în mod eficient toate alimentele procesate.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Nu este o dietă și nu vine cu un regim exercițiu exhaustiv. Dar, aproape toți cei care l-au terminat au pierdut greutatea din această omisiune alimentară. În cele din urmă, totuși, renunțarea la zahăr este un experiment personal. Dacă sunteți pregătit pentru a încerca, atunci aceste tehnici ar putea doar să vă ajute.

Suc de fructe și fructe uscate. Voi tăia aici: un pahar de suc de mere conține aceeași cantitate de zahăr ca un pahar de cocs.

renunțarea la zahăr nu a pierdut în greutate

Este vorba de aproximativ 12 lingurite într-o singură sticlă standard. Oh, dar zaharul din fructe este naturalAi putea spune.

renunțarea la zahăr nu a pierdut în greutate

Adevărat, dar și petrolul. Doar pentru că ceva este natural nu înseamnă că trebuie să-l mâncăm. Fructele sunt bogate în zahăr. Consumate întregi, cu fibre și apă intactă, suntem capabili să metabolizăm fructoza.

Zaharul favorizează apariția de ovare polichistice

Dar când fibrele sau apa sunt îndepărtate, în cazul sucurilor și fructelor uscate, rămânem cu o grămadă de zahăr pe care sistemul nostru nu le poate procesa. Cel mai bun truc? Alegeți fructe întregi fructoase, cum ar fi fructe de padure și fructe de kiwi.

Mănâncă lapte integral. Cunoașteți acest lucru: când grăsimea este scoasă din produse cum ar fi iaurtul, este adesea înlocuită cu zahăr și o grămadă de alte ingrediente urâte pentru a compensa textura pierdută și gustul.

Unele iaurturi conțin șase lingurițe de zahăr într-o singură porție. Același lucru este valabil și pentru maioneză - alegeți întotdeauna versiuni întregi de ouă și de grăsimi pentru a evita depozitul de zahăr pentru îngrășat. Desigur, nu vorbesc grăsimi prăjite sau grăsimi trans. Vorbesc despre tipurile de grăsimi pe care le-au consumat bunicii noștri - ouă, brânză, unt, pui cu pielea rămasă.

Francezii mănâncă în acest fel și, la fel ca generațiile bunicilor noștri, nu au o problemă a obezității. Se adaugă. Celălalt lucru despre grăsime este că te umple, ceea ce ajută la pofta de zahăr.

Unele idei care funcționează: când ieșiți la un restaurant, comandați platanul de brânză în loc de desert; mâncați brânză și biscuiți la ceaiul de după-amiază; swaps muesli pentru ouă și șuncă. Stai departe de sosuri. Știați că sosul de grătar conține aproximativ aceeași cantitate de zahăr ca și cea de ciocolată? Sosul de roșii este la fel. Sfatul meu este să dezvoltați un gust pentru muștar de calitate bună și maioneză de ouă în întregime.

Sosurile pe bază de tomate sunt, de asemenea, pline de zahăr, mai ales atunci când considerați că rar mâncați doar o jumătate de cești, dar mai mult ca o ceașcă.

Mâncați pur și simplu. Din nou, mă consult cu modul de a mânca aici bunicul meu. Nu a mâncat mâncare alunecată cu o mulțime de sosuri delicioase, încărcate cu zahăr.

Era carne și legume. Cea mai ușoară modalitate de a elimina zaharurile ascunse, mai ales când sunteți afară, este să alegeți alimentele care conțin cât mai puține ingrediente posibil.

renunțarea la zahăr nu a pierdut în greutate

La un restaurant sau la un pub, du-te pentru o friptură și legume în ulei de măsline, în loc de curry thailandez mâncarea thailandeză se îmbină cu zahăriar la supermarket alegeți versiunea cu cea mai scurtă listă de ingrediente. Aceasta, din nou, vă va face să eliminați multe alimente procesate. Aveți grijă de produsele de sănătate.

Rugăciune tub de yube video de la alcoolism

Unele dintre cele mai încărcate alimente cu zahăr se găsesc în magazinele pentru sănătate. Permiteți opt săptămâni. Conform diferitelor studii, durează până la 60 de zile pentru a inversa un obicei. Zaharul este un obicei deosebit de dificil de a lovi cu piciorul, si unul cu multe legaturi emotionale adanci.

Mi se pare că majoritatea oamenilor au nevoie de săptămâni de curcani pentru a scoate zahăr din sistemul lor. După aproximativ două luni, trupurile lor sunt apoi capabile să determine cât de mult își dorește zahărul. Când ajung pentru zahăr, nu pentru că sunt dependenți.