Sfaturi de pierdere în greutate mod natural


Nu există lipsuri de sfaturi privind pierderea în greutate pe internet. Deși unele sfaturi pentru pierderea în greutate sunt utile, altele sunt ineficiente, înșelătoare sau dăunătoare.

Sfaturi de pierdere în greutate mod natural cum să-ți pierzi grăsimea din spate

Iată 8 sfaturi despre pierderea în greutate pe care ar trebui să le ignori complet. Mâncați întotdeauna micul dejun, chiar dacă nu vă este foame Poate ai auzit că este important să mănânci micul dejun pentru a-ți stimula metabolismul după ce ai dormit peste noapte.

Sfaturi de pierdere în greutate mod natural slabă pierdere în greutate lingură

Ca atare, multe persoane se forțează să mănânce dimineața, chiar dacă nu le este foame. Cu toate acestea, consumul de mic dejun nu este neapărat benefic pentru a pierde în greutate. De fapt, studiile au arătat că mâncarea sau săritul micului dejun are un efect foarte mic asupra greutății și că săritul acestuia poate duce chiar la ușor Mai Mult pierdere în greutate 1, 2, 3.

Garnitură de slăbit studiu, persoanele care au sărit micul dejun au sfârșit consumând cu de calorii mai mult la prânz, în comparație cu persoanele care au Sfaturi de pierdere în greutate mod natural o masă de dimineață.

Cu toate acestea, la sfârșitul zilei, aportul lor total de calorii era cu încă calorii mai mic 3.

8 sfaturi privind pierderea în greutate pentru a ignora complet

Saltul la micul dejun este o formă de post intermitent, pe care unii oameni îl găsesc îi ajută să slăbească. Postul intermitent poate avea și beneficii pentru sănătate 4. Ideea că consumul de mic dejun este important pentru controlul greutății se poate datora parțial unui sondaj efectuat de membrii Registrului Național pentru Controlul Greutății care au pierdut în greutate și au ținut-o în afara timp de cel puțin 5 ani.

Sfaturi de pierdere în greutate mod natural 30 de moduri de a pierde în greutate permanent

Majoritatea acestor oameni au spus că au mâncat în mod regulat micul dejun 5. Cu toate acestea, toată slabire bloomington in este diferită, iar unii profită mai multe avantaje din consumul micului dejun decât alții.

Sfaturi de scădere în greutate, care sunt de fapt bazate pe dovezi

Gândirea actuală este că, dacă nu îți este foame dimineața, nu există niciun motiv să mănânci micul dejun. Dacă vă este foame, asigurați-vă că mâncați un mic dejun bogat în proteine, astfel încât să fiți mai mulțumit și mai puțin probabil să mâncați excesiv la prânz 6, 7.

Diete pentru arderea rapidă a grăsimii din burtă pastile de dieta subtire intrerupte. Dieta ketogenica: sfaturi, retete si trucuri pentru slabit fen albastru Pastile de dieta l revizuirea arzătorului de grăsime cu formula de top. Pastile pentru dieta rapida energie corsetul te ajuta sa slabesti. Cum am slabit 10 kg intr-o luna. Motivatie si dieta cum pot să-mi ard rapid grăsimea din stomac Ceaiuri pentru slabit eficiente cate calori trebuie sa mananci pe zi ca sa slabesti pastile de dieta mhra.

Nu este nevoie să mâncați dimineața decât dacă vă este foame și asigurați-vă că mâncați un mic dejun bogat în proteine.

Nu te cântări în fiecare zi Greutatea dvs. Din acest motiv, multe surse spun că ar trebui să evitați să vă cântăriți în fiecare zi atunci când încercați să slăbiți.

În timp ce acest lucru pare să aibă sens, opusul poate fi adevărat.

  1. 30+ Best Pierdere în greutate images in | sănătate, diete, pierdere în greutate
  2. Acum este posibilă!
  3. Povești despre pierderea în greutate adulți tineri

Într-un alt studiu, cercetătorii care au analizat obiceiurile de cântărire a 40 de persoane cu exces de greutate au descoperit că cei care au luat pauze mai mari de 1 lună aveau un risc mai mare de creștere în greutate O greutate frecventă vă poate oferi responsabilitate și puteți confirma că greutatea dvs. Unele studii au raportat că cântărirea zilnică nu pare să conducă la alimentație dezordonată sau la efecte psihologice negative, cum ar fi imaginea corporală slabă 8, 9, Cu toate Sfaturi de pierdere în greutate mod natural, pentru unii oameni, verificarea frecventă a cântarului poate deveni o sursă de anxietate.

Dacă credeți că nu este bine pentru sănătatea dvs. Este important să rețineți că greutatea dvs. Modificările hormonale, echilibrul fluidului și frecvența deplasării intestinului pot afecta greutatea. Aceste modificări nu reflectă pierderea sau câștigul de grăsime. Cu toate acestea, această strategie nu este benefică pentru toată lumea.

Sfaturi de pierdere în greutate mod natural pierde cât mai multă greutate în 4 săptămâni

Faceți curățarea de suc Curățările de sucuri, cunoscute și sub denumirea de posturi de suc, sunt foarte populare. Proponenții susțin că puteți pierde până la 10 kilograme 4,5 kg într-o săptămână și vă puteți scăpa de toxine corpul. Cu toate acestea, există foarte puține cercetări care arată că curățările de suc sunt sigure sau eficiente Într-un studiu, femeile au băut un amestec de suc de lămâie și sirop cu mai puțin de de calorii timp de 7 zile.

Au pierdut în greutate și au redus rezistența la insulină Orice dietă cu un conținut scăzut de calorii va duce la pierderea în greutate, dar este puțin probabil să obțină rezultate de durată.

10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus

O problemă majoră este că o curățare nu stabilește tipul de obiceiuri alimentare sănătoase necesare pentru a menține pierderea în greutate în timp. Mai mult, aceste sucuri tind să fie bogate în zahăr, dar sărace în proteine, ceea ce reprezintă o combinație proastă pentru controlul apetitului și sănătate 15, În ceea ce privește detoxifierea, ficatul și alte organe îndeplinesc zilnic această funcție.

Sfaturi de pierdere în greutate mod natural cum să elimini grăsimea din țesutul adipos

Nu pierdeți în greutate rapid Sfatul convențional este să slăbești încet, astfel încât să ai șanse mai bune de a-ți menține greutatea mai mică. Deși este cu siguranță bine să slăbești încet, cele mai recente cercetări indică faptul că pierderea în greutate mai rapidă la început nu crește riscul de redresare în greutate.

De fapt, pierderea în greutate rapid pare să fie benefică pentru pierderea în greutate pe termen lung 18, 19, Cu toate acestea, unele metode de pierdere în greutate sunt mai bune decât altele. Reducerea caloriilor la niveluri extrem de scăzute poate cauza pierderea rapidă în greutate la început, dar este puțin probabil să fie durabil. De fapt, poate duce la rezultate mai bune pe termen lung.

Rețete pierdere in greutate

Concentrați-vă pe antrenamentele cardio Exercitiile cardiovasculare, cunoscute si sub denumirea de exercitii cardio sau aerobe, iti reduc nivelul de stres si iti avantajeaza inima si sanatatea generala Cu toate acestea, cardio nu este cea mai bună strategie ai slabit cu zumba exercițiu pentru pierderea în greutate.

Răspunsul la pierderea în greutate la exercițiile cardiovasculare depinde foarte mult de individ. Unii oameni pierd în greutate ca răspuns la cardio, în timp ce alții, întrețin sau câștigă o ușoară cantitate de greutate 22, 23, Cea mai bună strategie pentru a te potrivi și a menține masa musculară în timp ce pierzi în greutate este să combina antrenament de forță cu cardio 25, 26, Încercați să combinați antrenamentul cardio și forța pentru rezultate mai bune.

Minimizați alimentele bogate în grăsimi naturale În ciuda opiniei populare, nu toate grăsimile sunt rele pentru sănătatea dvs.

50 de sfaturi pentru o dietă de succes!

De fapt, alimentele bogate în grăsimi, inclusiv avocado, nuci și nucă de cocos, pot ajuta la pierderea în greutate 29, 30, Produsele lactate cu grăsime completă conțin o grăsime numită acid linoleic conjugat CLApe care cercetările le-au legat de scăderea grăsimilor corporale și de sensibilitatea îmbunătățită la insulină 32, Dimpotrivă, consumul sau consumul de produse fără grăsimi sau cu conținut scăzut de grăsimi, în încercarea de a reduce caloriile, ar putea fi incendii, deoarece multe dintre aceste produse sunt încărcate cu zahăr rafinat.

În timp ce consumul de alimente bogat în grăsimi sănătoase poate fi în favoarea dvs. Adăugarea prea multă grăsime poate crește caloriile până la punctul în care nu veți pierde în greutate. Dieta standard cu conținut scăzut de grăsimi are un record slab pentru pierderea în greutate.

Mănâncă la fiecare ore Poate ai auzit că este mai bine să mănânci multe mese mici pe parcursul zilei pentru a-ți menține metabolismul. Acesta este un mit. Într-un studiu mic, cercetătorii au oferit două grupuri același număr de calorii, fie în două mese mari, fie răspândite între șapte mese mici. Ei nu au găsit nicio diferență de calorii arse între cele două grupuri Studiile controlate au arătat că consumul de multe mese mici nu duce la pierderea în greutate mai mare, în comparație cu consumul a trei sau mai puține mese pe zi 35, Mai mult, cercetările au legat mesele frecvente după operația de slăbit cu scăderea în greutate la 6 luni după procedură Principala problemă cu gustarea sau mâncarea a numeroase mese mici este că de multe ori sfârșiți prin a consuma mai multe calorii decât are nevoie de corpul vostru.

Citiți despre opțiunile sănătoase pentru gustări pentru pierderea în greutate. Frecvența crescută a mâncării nu ajută neapărat să slăbească. Concentrați-vă doar pe aportul de calorii În timp ce oamenii trebuie să creeze un deficit de calorii pentru a pierde în greutate, aportul de calorii este doar o parte din poveste. Acești factori îți pot afecta capacitatea de a atinge un Sfaturi de pierdere în greutate mod natural de calorii.

Sfaturi de pierdere în greutate mod natural cel mai bun mod de a măsura pierderea de grăsime

De exemplu, consumul unui pachet de de calorii de covrigi nu este același lucru cu consumul a de calorii de fructe. Covrigii sunt făcuți din carbohidrați rafinați, care pot ridica nivelul de zahăr din sânge, pot cauza foamea și pot duce la supraalimentare În plus, proteina are un efect termic mai mare decât carbohidrații sau grăsimile, ceea ce înseamnă că arde mai multe calorii în timpul și după digestie 41, Studiile au demonstrat că aportul de calorii scade în mod natural atunci când restricționați carbohidrații și că pierderea în greutate este mai mare la dietele cu conținut scăzut de carbohidrați decât la dietele cu conținut scăzut de grăsimi 43, 44, În cele din urmă, chiar dacă calorii au fost singurul lucru care a contat, este foarte dificil să măsurați cu exactitate câți mâncați.

Mai mult, cantitatea de calorii pentru alimentele procesate sunt adesea inexacte Linia de jos Deși toată lumea este unică și există diferențe între indivizi, anumite recomandări pentru pierderea în greutate pur și simplu nu funcționează pentru majoritatea oamenilor.