Mențineți greutatea, dar ardeți grăsimea. Exercițiu fizic pentru a pierde în greutate


Dacă încercați să slăbiți rapid, antrenamentul HIIT vă poate supraîncărca metabolismul pentru mai mult de 24 de ore după exercițiu. HIIT arde mai multe calorii în mai puțin timp decât cardio în stare de echilibru. Într-un studiu, cercetătorii s-au uitat la două grupuri, dar ardeți grăsimea alergând timp de 30 până la 60 de minute de trei ori pe săptămână, celălalt făcând patru-șase sprinturi de alergare de 30 de secunde, odihnindu-se timp de patru până la șase minute între fiecare sprint.

După șase săptămâni, s-a constatat că grupul care făcea antrenament HIIT a pierdut mai dar ardeți grăsimea în greutate. Aceasta înseamnă să nu mergi, să faci jogging sau chiar să alergi - ar trebui să sprint, să nu poți continua o conversație. În cele din urmă, veți dori să vă antrenați intensitatea pentru perioade mai lungi încercați 60 până la 90 de secunde și reduceți perioadele de odihnă la un raport 1: 1.

Cum să arzi în mod corespunzător grăsimile fără să faci dietă

Încercați să mergeți cu bicicleta, să faceți sprinturi și să mergeți pe rând. Antrenamentul în greutate este un instrument excelent pentru pierderea în greutate, tonifierea mușchilor și poate ajuta organismul dvs. Când multe persoane se gândesc la întărirea miezului, se gândesc la crizele de stomac.

Crunchile sunt utile pentru construirea mușchilor abdominali, dar, contrar credinței populare, crizele nu vor face prea mult pentru a pierde stratul de grăsime depozitat în burtă și pot provoca de fapt dar ardeți grăsimea semnificative la nivelul coloanei vertebrale. Studiile au arătat că obținerea a mai puțin de cinci ore de somn în fiecare noapte sau mai mult de nouă ore de somn poate duce la o creștere a creșterii în greutate.

Mențineți nivelul de stres scăzut. Găsirea modalităților dar ardeți grăsimea scad nivelul de stres te poate ajuta să te simți mai bine și te poate ajuta să slăbești mai repede.

Cel mai bun mod de a pierde in greutate

Incearca ceva nou. Acest lucru vă va ajuta să vă mențineți interesat și să doriți să faceți mai multe. Repetarea aceluiași antrenament la sală lună după lună va duce la un platou unde vei înceta să vezi câștiguri. Încercați ceva diferit sau angajați un antrenor care să ofere o anumită varietate programului dvs.

De multe ori, oamenii pierd motivația de a rămâne cu o dietă sau o rutină de exerciții fizice.

mențineți greutatea, dar ardeți grăsimea

Găsirea unui motiv pentru a rămâne motivat dincolo de țelurile de grăsime din burtă, cum ar fi depășirea unei predispoziții genetice la excesul de greutate corporală sau lucrul dar ardeți grăsimea încadrarea în articolul vestimentar preferat din nou, vă poate ajuta rămâi motivat pentru a-ți îndeplini obiectivele de fitness și stil de viață.

Apa potabilă va reduce aportul de calorii, dar nu există băutură magică pentru a pierde grăsime din orice loc. Cum obțineți stomacul plat? Este posibil să nu fie sănătos pentru toată lumea. Cât durează pentru a scăpa de grăsimea din burtă? Vă va lua cel motive de pierdere în greutate la bătrânețe slabire boa timp cât să-l pierdeți cât a fost nevoie pentru a-l câștiga.

Dacă o construiți de un an, acordați-vă un an pentru a scăpa de el.

Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil. Tot ce trebuie să faceți, este să vă adaptați dieta și antrenamentul la obiectivul vostru fitness. Există multe greșeli pe care le puteți comite din neștiință. Aflați din articolul nostru 7 sfaturi despre cum puteți să vă luați la revedere de la grăsimea corporală și să vă mândiți cu o masă musculară bine definită. Nu uitați să consumați suficiente proteine Pentru reducerea grăsimii și menținerea masei musculare, este foarte important să vă asigurați un aport suficient de proteine.

Cum pierd rapid grăsimea din burtă? Nu există nici o modalitate rapidă de a pierde grăsime și nu există nici o modalitate de a pierde grăsimea dintr-un singur loc. Corpurile noastre pur și simplu nu funcționează așa!

Vestea bună este că grăsimea din burtă se va arde pe măsură ce ardeți grăsimea generală a corpului cu dieta și exercițiile fizice. Mai pot face asta dacă sunt foarte gras? Aceste metode vor ajuta pe oricine, indiferent de mărimea și greutatea lor.

Poate dura ceva mai mult pentru a ajunge la rezultatele dorite, dar puteți totuși face acest lucru.

mențineți greutatea, dar ardeți grăsimea

Care sunt câteva antrenamente bune pentru reducerea grăsimii din burtă? Încercați sit-up-uri, mențineți greutatea, jacks jumping, ghemuțe, scânduri, scaune de perete, lunges, pentru început. Pot folosi aceste metode dacă sunt doar un adolescent? Da, dar ține cont că corpul tău încă se schimbă.

Cum Transformam Grasimea in Masa Musculara?

De asemenea, poate doriți să discutați cu medicul dvs. El sau ea poate avea alte câteva recomandări. Care sunt alimentele mai sănătoase pe care ar trebui să le mănânc pentru ca eu să mă apuc? Mănâncă mai multe fructe de sezon, construiește-ți mușchii, continuă să te miști și să tai din mâncare.

  1. 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog
  2. Cum să eliminați grăsimea din abdomen acasă - Cereale

Dacă îți este poftă de zahăr, mănâncă fructe dulci în mod natural. Nu bea sucuri ambalate. Pot bea ceai verde dacă sunt adolescent? Da, oricine poate, dar întreabă un părinte dacă nu ești sigur dacă te-ar lăsa. Cum să reduci grăsimea din burtă și cum să slimizezi dimensiunea șoldului?

Cea mai imediată și cea mai bună opțiune este să combinați exerciții aerobice și exerciții care implică ridicarea greutăților, deoarece nu numai că veți arde grăsimea corporală, dar vă veți tonifica și dar ardeți grăsimea, schimbați pozitiv raportul șoldului la talie și lucrați rapid către un corp mai sănătos în orice aspect.

Mâncarea pentru a pierde în greutate

Pe măsură ce arzi grăsimea din burtă, vei arde grăsime acolo unde nu trebuie să fie și în altă parte! Gătiți mesele acasă când este posibil și folosiți ulei de măsline sau spray pentru gătit, mai degrabă decât unt. Cereți pansamente și sosuri pe lateral pentru a reduce mai multe calorii.

mențineți greutatea, dar ardeți grăsimea

Găsește un amic de exerciții sau dietă care să te ajute să te menții mențineți greutatea. Luați în considerare să angajați un nutriționist sau un antrenor personal care să vă ajute să vă orientați în direcția corectă și să vă păstrați motivați. Rămâi concentrat pe obiectivele tale. Poate vă ajută să vă gândiți la hainele pe care doriți să le mențineți greutatea. Păstrați un jurnal de exerciții sau un jurnal care vă arată progresul.

Schimbarea stilului dvs. de dietă

Există numeroase aplicații care vă pot ajuta. Ai încredere și încearcă să stai departe de stres și alimente nesănătoase. Fii prudent atunci când folosești echipamente de exercițiu de orice fel.

Uneori te poți răni. Dacă în prezent nu sunteți activ fizic sau dacă aveți o afecțiune medicală preexistentă, discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe o nouă dietă sau regiment de exerciții fizice. Vezi si.