Respirator de ardere a grăsimilor. Ce tipuri de antrenamente ard grăsimile


Pentru a nu-ți compromite silueta, îți recomandăm 15 alimente care te ajută să arzi mai repede grăsimile, mai ales daca practici sport, și care susțin sațietatea pe termen îndelungat. Autor: Dr. Pofta se accentuează dacă nu respecți orarul celor 3 mese pe ziiar senzația că meriți ceva consistent și bogat în calorii, sau măcar ceva dulce, devine un adevăr aparent bine justificat.

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Atunci când grăsimea este disociată în moleculele ei componente, se produc două tipuri de fenomene. Legăturile chimice sunt rupte, iar acest proces eliberează căldură şi alimentează capacitatea musculară. Însă atomii de grăsime rămân, iar cei mai mulţi dintre ei părăsesc corpul prin intermediul plămânilor, sub forma dioxidului de carbon, respirator de ardere a grăsimilor savanţii australieni.

fluturas de slabire trebuie să slăbești ajutor

Grăsimile din alimente sunt stocate în organism sub forma unor celule denumite "adipocite", care intră în componenţa trigliceridelor. Trigliceridele sunt alcătuite din trei tipuri de atomi: carbon, hidrogen şi oxigen.

cum să elimini celulele de grăsime în mod natural poate slăbi vindeca hipertensiunea

Atunci când ele se descompun, aproximativ o cincime formează apă H2Oiar celelalte patru cincimi devin dioxid de carbon CO2. Apa astfel rezultată poate fi eliminată prin urină, fecale, transpiraţie, expiraţie, lacrimi şi prin alte fluide corporale. Cantitatea de apă pierdută poate fi foarte repede înlocuită atunci când persoana în cauză bea lichide.

slăbire pentru corp se poate pierde în greutate cu zumba

Însă carbonul expirat din CO2 poate fi înlocuit doar prin consumul de alimente şi băuturi, precum sucurile din fructe. Dioxidul de carbon reprezintă principalul "deşeu atomic" atunci când grăsimea este metabolizată, afirmă ei.

Generalitati

Cercetătorii australieni consideră că o persoană pierde în medie cel puţin de grame de carbon în fiecare zi şi aproximativ o treime din această cantitate este eliminată în timpul somnului. Înlocuirea unei ore de odihnă cu practicarea de exerciţii fizice de intensitate moderată, precum joggingul, elimină din organism o cantitate suplimentară de 40 de grame de carbon, crescând astfel cu o cincime cantitatea de carbon eliminată în fiecare zi. Pentru a evita procesul de îngrăşare, oamenii au deci nevoie să păstreze un echilibru între alimentele consumate pe de-o parte şi greutatea pierdută prin exerciţii fizice şi expiraţie pe de cealaltă parte.