Rutina de pierdere de grăsime hipertrofie


Ce este LIIT, instruire la intervale de joasă intensitate?

12 greșeli comune la antrenament

Dar ai auzit vreodată de LIIT antrenament cu intervale mici de intensitate? Arde calorii cu LIIT Dacă vă întrebați cu care dintre voi vă ardeți cel mai mult grăsime, răspunsul este: ambele.

rutina de pierdere de grăsime hipertrofie

Puteți arde o mulțime de calorii cu ambele forme. Fiecare corp este diferit, de aceea este diferit și cu care bătăile inimii cineva arde cele mai multe calorii, spune Andrew Borsellino, un antrenor personal american. Puteți arde același număr de calorii cu cele două stiluri de antrenament diferite, spune Andrew.

Ca exemplu: cu un antrenament HIIT de 30 de minute, un bărbat care cântărește 84 kg poate arde în jur de până la de calorii.

rutina de pierdere de grăsime hipertrofie

Același om poate arde același număr de calorii cu un antrenament LIIT, dar apoi trebuie să-l ruleze timp de aproximativ 60 până la 75 de minute. Există diverse beneficii pentru această rutină de instruire.

rutina de pierdere de grăsime hipertrofie

Un exemplu bun este un jog de 90 de secunde pe o banda de alergare, urmată de un ritm de mers de 3 până la 5 minute. Chiar dacă ați ieșit din funcționare de ceva timp, această formă de antrenament este o modalitate bună de a reveni pe drum.

Cum ar trebui să fie o dietă de tăiere pentru endomorf

De multă vreme se știe că HIIT este una dintre cele mai bune metode de a pierde grăsimea, dar cercetările au arătat că antrenamentele de intensitate scăzută sunt la fel de eficiente. Cercetătorii de la Queen's University din Kingston Canada au observat două grupuri. Exerciții conform LIIT În principiu, toate exercițiile cu formatul LIIT pot fi efectuate prin ajustarea greutății și a numărului de repetări sau a ritmului de execuție.

Borsellino recomandă un circuit de, de exemplu, 3 sau 4 runde cu 10 ghete, 10 pushup-uri și o placă de 30 de secunde.

Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp

Faceți o pauză de 90 de secunde după un circuit. Antrenamentul de forță poate fi redenumit și un antrenament LIIT. Încercați 3 sau 4 seturi cu 10 balansoare kettlebell, 10 rânduri cu un singur braț pe parte și o placă laterală de 20 de secunde pe parteurmată de 90 de secunde de repaus.

LIIT este adesea folosit pe echipamente de fitness standard, cum ar fi bicicleta, mașina de rem sau trainerul transversal.

Exercitii pentru a Scapa de Aripioare

Indiferent dacă aveți 21 sau 85 de ani, formarea LIIT poate oferi beneficii tuturor. Un studiu axat pe efectul LIIT asupra vârstnicilor.

  1. Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp – Think Eat Lift
  2. Cum poti Scapa de Aripioare si de Grasimea de pe Solduri
  3. Nazizi pierde în greutate
  4. Greșeli de antrenament de top: rutina dvs.
  5. Ghirlanda de slabire

S-a dovedit că LIIT nu numai că i-a făcut mai puternici din punct de vedere fizic, dar a îmbunătățit și sănătatea generală. Pe lângă faptul că este o modalitate bună de a pierde în greutate, ai și o șansă rutina de pierdere de grăsime hipertrofie de accidentare cu acest tip de antrenament. Mai ales dacă ești susceptibil de vătămare, acest lucru merită cu siguranță să încerci.

Singurul dezavantaj este că, cu această formă de antrenament, puteți face antrenament mai mult timp, în timp ce unii preferă să aibă un antrenament eficient în cel mai scurt timp posibil. Spuneți-ne într-un comentariu!